ponedjeljak, listopada 08, 2007

Život u oblacima...


To sam da je ludovat po ozonu. Ako znate gdje je Mirkovac, ideš prema ritu, al ne skreneš prema njemu, nego nastaviš ravno dok se ne izgubiš, pa se onda vratiš, nazoveš frenda pa ga pitaš, di je to u p.m.!, pa se malo vratiš nazad, pa skreneš desno, i onda pičiš ravno dok ne naiđeš na repetitor, pa onda nit ravne ceste nit repetitora, al svejedno nastavljaš, jer cesta negdje vodi, pa onda prođeš još jedno raskrižje puno koza, pa skontaš da si ipak mogao skrenit na rit, došao bi na ovo isto mjesto 10 minuta ranije, pa vid ravne ceste, eno i repetitora, a vide se i neki padobrani? Nisam bio te sreće da se i ja provozam, nisam poneo dovoljno para, da ne spominjem nedjeljni ručak koji se tek počeo varit, pa da izbjegnem spiralnu povraćotinu pri spuštanju, uzeo sam ček na kiši! Ak netko bude htio z menom idući put, nek se javi. Ah da, to su bili "Dani otvorenog neba" u Mirkovcima, inače stari napušteni aerodrom. A kako izgleda polijetanje pogledajte ovdje.

Broj komentara: 5:

zubo kaže...

hmmm zanimljivo, eto narančasti ja bih išao, na primjer.

liftboy kaže...

Pa kad padneš, da sin ide osvetit oca dok ne ubije onog ko ga nagovorio! E nemere!

Schnuraya kaže...

Pa šta mene nisi pito! Znam put za Mirkovac! Mož doć iz raznih pravaca preko Kopačeva, Vardarca, Suze te pravca Kneževih!

liftboy kaže...

tis najpametniji...

salamander kaže...

viš ti što slavonska ravan u kombinaciji sa skorim venčanjem dovodi do lucidnih ideja (neko bi rekao i postova)...Ili je to ipak genetski (nije brat voda) :-)