četvrtak, rujna 27, 2007

Serenity now!


Šta je?! Umrli? Rođeni? Jel se spremate? Oto, Deda, jel radite na koreografiji? Eo, 30 dana točno, and counting. Mi nadrkani. Ćaće, matere, tetke i svi sveci! Koja euforija. Ni da na lotu dobijem, ne bi bilo luđe. A tek počinje...serenity now! Nego, od žeste nudim balantajn, jeger, voćne votke (okusa dva) i domaće rakije! Oć vam to bit po nepcu ugodno?! Ak imate još koji prijedlog cuge, recite, al ne uvažavam. Paj sad...jebe mi se za tortu, kolače, što ne znam plesat, što ću se napit, što mi je odijelo Versaće, a ne Versace, ko će di parkirat, kolko će ljudi doć u stan, kolko će ljudi doć u crkvu a kolko drito na večeru, koje boje će bit salvete, šta će bit na stolu kao ukras, što još nisu otvorili čepinsku, što su u sali ružne pločice, što su u sali ružne stolice, što treba narezat bezbroj kulena i sira, di će se kupit plate za kulen i sir, kak ćemo to sve dovest/prevest, ko će pojest 25 vrsta kolača, oćemo imat snimatelja ili ne, ko će se izrigat a ko ne, kak ćete pijani nać put do kuće, al mi je super što ćemo se svi tamo napit, ne bit pristojni, i sprdat sve i sva!

p.s. vid iste vjenčanice ko i u moje mlade, al di da ružu iskopam...

Broj komentara: 15:

zubo kaže...

Nego nemoj da ti Jager marišu konobari kao nama! Ne ostavljj ga za šankom nego stavi na stolove kad budeš dolazio!

tati kaže...

Poslušaj mudre riječi svoga odvjetnika i nemoj tu širiti neistine da čepinska nije otvorena.
I nemoj da ja sad pošizim pa da preko u Planet Obući kupim skupe cipele!

salamander kaže...

Men Jegera, men!

FxInDaHouse kaže...

E, ovo je prvi pozitivni komentar danas..

zubo kaže...

Ja potvrđujem svoj dolazak iako još nisam dobio ni pozivnicu i potpisujem se za jeger i Inu i Eugena.

zubo kaže...

Hoćemo se smjet skidat goli do i od pasa poslije i prije ponoći u sali i izvan nje?

tati kaže...

Aaaaa, to ti pitaš zbog Eugenovog mijenjanja pelenica!

Schnuraya kaže...

Pobogu nigdje piva na spisku! Jab' Smithwicks-a ak' nema, e ondak do qurca može i neko drugo! Ak' nema ni jedno nema ni mene!

zubo kaže...

Čuj ti dedu, pa Zlatko nije to tvoj rodjendan!

liftboy kaže...

Vidim da je Salamander previše Dedu vucaro po finim mjestima, pa se ovaj navuko na luksuz! Baksuz. Od piva lokal-patriotsko Osječko, Karlovačko, pas ti smatraj. Zubo, mudro zboriš, već sam razmišljo kak da spriječim otuđ, al ipak nije to ona banda iz Centrala, valj će da bidnu pristojni. Ili se neko javlja za pendrečenje osoblja? Dam mu i vojni pendrek, onaj željezni štos izvlači ko skakavac, a i savitljiv i ergonomičan...

Schnuraya kaže...

Di ste vi bili dok smo mi fino pivo, vino i ostalo pili! Serem vam se u čarapu!

tati kaže...

Opa, počeli smo se i vrijeđati!
Već ja vidim tko će u svatovima biti separiran za stolom u ćošku i piti sam svoje fine cuge.

zubo kaže...

Zlatibore, ovakvom elitizmu se nisam nadao od tebe!

liftboy kaže...

Bit će na prvom stolcu do benda. Cijelu večer.

Schnuraya kaže...

Jeste! Ja i još nekoliko uzvanika iz prvih 200 obitelji!