srijeda, listopada 10, 2007

Uuuuu, ajm stil alaaajv...

Mislim ako sam ikome i falija :-) Osjećam se čudno, fale mi čak dva zuba (ne brini se Liftađijo do svadbe ću da dobijem nove, pa nemaš brige) i malo sam si blesav, što naravno utiče na moju labilnu psihu :-)
Ne pomaže ni poljsko-turski atak na moj radni mir, pa sve u svemu ne uvatim se ove tipkovnice osim kad moram radit ili ubijat Japance na dalekom Pacifiku (MOH Pacific Assault)...
Al eto veselog vikenda pa možda se i prozajebavamo malo; osim Darkvuda (alaj ću da čagam!) i Jarbola (dobar spot) na koje naravno da idemo u subotu, u petak se događa hrpa konserata jer s jedne strane tuborg ima neki zeleni dan pa povodom toga i poveći broj svirki po gradu (i Let3 i Majke i Pipsi i Kawasaki i Elemental i ...) a s druge strane grada, tj u mom komšiluku, skoro pa potpuno bivšoj vojarni Borongaj, a sad "kempusu" Borongaj je svirka TBFa, Idijota i još ponekih povodom otvaranja kempusa pa ovim putem pozivam moje sugrađanine na privremenom radu da se malo zabavimo tamo uz te študente :-)

Broj komentara: 9:

Schnuraya kaže...

Bem ti ove iz "Jarbola" ko da su pustili na vikend iz JNA da se malo proluftiraju po Kalemegdanu. :)

pikaks kaže...

pa nije da ni kod nas nema nicega, sam sto se ne pridruzismo događanjima. npr. izložbeno prodajni dani antikviteta, pa jesen u tvrđi uz kud-ove, cijeđenje mošta, kuharski show, pa jesen uz osječko sa čak dva šatora, jedan sa koljenicom i zmijom od piva, u drugom gužva, tbf, let 3, belfast food, urban, 4asa....a ha!

pikaks kaže...

a tek lude pripreme za opijanje u nadolazece svatovske dane uz tko ce koga voziti onesvijestenog, outfitu, mitu ...ma čak se i odijela kupuju!

liftboy kaže...

samo si ljubomoran što sam ja posto, pa sad odma moraš i ti, jlda?

Schnuraya kaže...

Što si post'o? Čovjek-vjeverica, flidižer, mladoženja?

zubo kaže...

Znam ja kako bi se ti zabavljo s študentima, gledo bi im u indekas, jelda! E, pa nisu deca najvna!

pikaks kaže...

zasro mi se adresar u outlooku. snurkovicka tvoj mail ne pamtnim. saljni mi nesto tek toliko ( na job mail)

Schnuraya kaže...

Kako je jrenulo vidim da će i ovaj blog kihnuti i biti zamjenjen upotrebom Facebook-a.

pikaks kaže...

ne biti to dobro!