nedjelja, svibnja 13, 2007

Tour de Europe


Da vas izvjestim da smo Deda i ja upravo kupili karte za malu turneju po našem kontinentu! Ovo ljeto, točnije 8.mjesec, nas dva mladića krećemo u invaziju po liniji London - Shannon - Dublin - Madrid - Porto - Valladolid - London i sve to u dva tjedna... I sve to za 200 evra uz pomoć Ryan i Wizz Aira. E pa sretno nam bilo!
P.S. Fala svima koji su ponudili mi svoje kartice, na kraju sam ipak iskoristio svoju regular kreditnu...ne vole baš naše debitne kartice.

Broj komentara: 11:

zubo kaže...

vozi li taj Bryan Air do Osijeka?

FxInDaHouse kaže...

Vozi, naravno da vozi. Vozi u svako mesto gdje je Bryan Adams - vlasnik i osnivač dotične aviokompanije održao koncert!

salamander kaže...

evo samo što nisu počeli vozit...i to sleću na čepinski aerodrom! a Glavaš pilotira ;-)

pikaks kaže...

sretno vam bilo dečki! suze ronim što nisam dio tog pinkleca..al srecom i moje ce dupe jos vidjeti puta...

Schnuraya kaže...

Porto - Valladolid 326 km!

salamander kaže...

Pih pa to je pič*** dim ;-)
to možemo i stopom!

liftboy kaže...

krešendo!

zubo kaže...

...Ma da, Porto Valladoid možete i pješke!

Schnuraya kaže...

Opačak je tu udaljenost pretrčao, a di mi onda ne bi prehodali!?

zubo kaže...

Ti se Zlatibore ne možeš uspoređivati s Opačkom ni u kom pogledu, pa ni u brzom hodanju!

bureu kaže...

Porto - Valladolid 3:0