nedjelja, travnja 15, 2007

Opet u šteti...


Drugari su opet štetočili po metropoli! Pili, jeli, pa opet pili, i onda opet jeli, a Deda je uspostavio novi rekord u broju prdeža, skala odvratnosti smrada za njega tek treba bit izumljena, nu glavno da smo se mi dobro zabavili. Koncert Therapy?-a bijah solidan, posjećenest zadovoljavajuća, samo minutaža izvedbe je podbacila, kao i izbor pjesama, jer bilo je očito da publika otkida na album "Troublegum", koji baš i nisu forsirali u izvedbi, tek 5-6 pjesama. Ostatak solidan, ali malo nepoznat. Ocjena 7 i po. Drug Sale i Deda su ostali u Limbu, a kako je to završilo, ne znam! Nek napišu oni...eh da, još jednom pohvaljujem Salamander-čili! Tko ga nije probao, LUZRRR!

p.s. Kao što vidite, Dedi ni terapija nije pomogla...

Broj komentara: 9:

pikaks kaže...

eo i mene povratnice iz Beča. definitivno ne mogu konkurirati u pederiranju i prdežiranju, ali mogu u hodanju, šopingiranju, pivopijanju i dobrom odmaku od svakodnevnice

Schnuraya kaže...

Hoćeš reći da smo mi prdljivi pederi?
Kapysla ljut što sam mu uvalio fore iz vrtića pa sad insinuiše!

zubo kaže...

odoh ja u Zgb, nema me do ponedeonika!
Sale, spreman sam za Mitnicu!

liftboy kaže...

Ko? Ja ljut? Ma kaki...bar da možemo tako svaki vikend!

tati kaže...

Kakve štetočineeee, ccc
A još i ozon uništavaju neki pojedinci. ;)

bureu kaže...

Mitnica?

salamander kaže...

Šta je Bureu, reko Zubo čarobnu riječ pa se oma probudiš? ;-) A ko je ovaj Ivan? :-))))

FxInDaHouse kaže...

Sve puno alter ega...

liftboy kaže...

neko me oponaša...