ponedjeljak, siječnja 01, 2007

Nova Godina, nove adrese


Za početak, svim drugaricama i drugarima želim sve najbolje u ovoj đemsbondovskoj 007 godini! Sreće, para, zdravlja, putovanja, stanova, posla i svega što vam baš baš treba!

Nego, dragi Tatatatirci, nakon gotovo 2 godine na adresi drugari.mojblog.hr, možda je došlo vrijeme da se preselimo. Naime, vidite da dok Rumunji i Bugari ulaze u EU, a Slovenci uvode euro, nije u redu da se mi nalazimo ostavljeni po strani, van svih integracijskih i globalizacijskih trendova. Pitate se, pa što mi tu možemo učiniti? Za početak bi mogli se preseliti na ovu novu adresu drugari.blogspot.com

Kako znate da sam ja nadasve demokratičan, dajem ovaj prijedlog naravno na glasanje, pa nek većina odluči. Nakon što odluka padne, poslat ću vam "pozivnice" za pridruživanje blogu, pa će odsad svi imati svoje korisničko ime i lozinku, te stajati iza svojih blebetanja i zajebancija. Ima i drugih "tehničkih" razloga poput lakše baratanja fotkama, kompatiblnosti s Flickrom, te sve u svemu bržeg rada bloga...

Ajmo sad, elokventno i disciplinirano jedan po jedan...

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Opet prvi! HEPI NJU JIR!

FxInDaHouse kaže...

Buggurit!! FX rulez!

Anonimno kaže...

Ja se slažem sa svim gore navedenim, samo mi nije jasno sto Flicrk je? I imam molbu da se Liftboya označi florescentno svaki put kad napiše neku glupost:)i da to vide svi individualni vlasnici bloga i svi koji se taj dan konektiraju na net, je li to moguće?

salamander kaže...

zubo, ti ćeš da bidneš zablokiran jel ne znaš što je flickr, što automatski znači da ne gledaš fotke koje ja dignem gore, što automatski znači da si slab drugar, i nikakav pionir, i da ne voliš Tita!

salamander kaže...

liftađijo, glede tvojih komentara na onom drugom bljogu...sporost otvaranja? pa jel ti nemaš adsl? kako sporo? nisam imao takijeh iskustava. tu je stari blog bio prvak zbog otvaranja svih onih sličica pri svakom postanju...tako da mi mora još neko verificirati tvoje 'optužbe' ;-)

Schnuraya kaže...

Bitno da čovjek ima diplomu iz informatike! Šta ti je papir? Svašta može da trpi!

Anonimno kaže...

Okej, ja glasam ZA novi blog!

Anonimno kaže...

Gosn S! Jeba ga patak jes vidio čuda na Tajlandu!? Mogo si ostati barem još tjedan pa da vidimo original skinuto s kmerice explozije bonaba u Bankoku vjenčanje na koki Kate & Petea!

liftboy kaže...

Kao što već znaš, problem riješen. Deda, kuku si ga baba.

zubo kaže...

@salamnder; ja sam pogledao sve fotke koje si postavio ondje gdje si ih postavio, ako imaš kakve zamjerke, uvijek me možeš prijaviti disciplinskom vijeću bloga koji može odlučiti o meni i mojem ponašanju!
Mislim, stvarno, ako to tijelo do sada nije reagiralo na Liftboya, ono tada vjerojatno ni ne postoji!